FinUniversity Electronic Library

     

Details

Егорян Л.Б. Антикризисные меры: оценка эффективности интернет-рекламы через систему целей и ключевых результатов (OKR И KPI) // Транспортное дело России. – 2015. – №1(116) — <URL:http://elib.fa.ru/art2015/bv984.pdf>.

Record create date: 5/6/2015

Subject: методология; реклама; интернет-реклама; OKR; KPI; эффективность; средства массовой информации; СМИ; Key Performance Indicators; бизнес-план; Objectives and Key Result; оптимизация; конкурентоспособность; индикаторы; коэффициенты; компании; системный анализ; полный текст; аспиранты ФА

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 4
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics