Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Алмуграби М. Измерения эффективности управления брендом / Алмуграби М., Карпова С.В. // Мягкие измерения и вычисления. – 2018. – № 2.-С.56-64. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2018/bv2233.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Year 2019 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Year 2020 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Year 2021 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Year 2023 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Total | 4 | 0 | 2 | 0 | 6 |