Card | Table | RUSMARC | |
Калинина Т.Л. Applying Graphic Organizers as a Part of the Implicit Learning of Foreign Languages // Вопросы педагогики. – 2020. – № 7-2.-С.56-60. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2020/bv1629.pdf>.Record create date: 10/13/2020 Subject: РФ; высшее образование; высшие учебные заведения; иностранные языки; методика преподавания; лингводидактика; учебный процесс; методы обучения; имплицитность; эксплицитность; графические методы; графические средства; графические органайзеры; средства обучения; визуальная информация; мотивация обучения; визуализация; чтение; стратегии чтения; полный текст Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All |
![]() |
||||
Internet | Readers |
![]() |
||||
![]() |
Internet | All |
Usage statistics
|
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |