Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Origgi, Gloria. Reputation: what it is and why it matters / Gloria Origgi ; translated by Stephen Holmes and Noga Arikha. — 1 online resource (xv, 272 pages) : illustrations — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/1542854.pdf>.Дата создания записи: 27.10.2017 Тематика: Reputation.; Public opinion.; Self-perception.; PHILOSOPHY — History & Surveys — Modern.; Public opinion.; Reputation.; Self-perception.; BUSINESS & ECONOMICS / Economics / General Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Title
- Copyright
- CONTENTS
- Preface to the English Edition
- Acknowledgments
- 1 How I See Myself Seen
- 2 Is Reputation a Means or an End?
- 3 “Somebody Told Me,” or How Reputations Spread
- 4 Assessing Uncertainty: How Trustworthy Is a Reputation?
- 5 The Paradox of the “Top Specialist” and the Heuristics of Reputation
- 6 Homo Comparativus: Status, Honor, and Prestige
- 7 Information and Reputation: The Collective Intelligence of the Web
- 8 Experts and Connoisseurs: The Reputation of Wine
- 9 Academic Reputation, or Voluntary Epistemic Servitude
- 10 Reputation in Democracies: Instructions for Use
- References
- Index
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |