Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Managing diversity, innovation, and infrastructure in digital business / Nilanjan Ray, editor. — 1 online resource. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/1906727.pdf>.Дата создания записи: 04.10.2018 Тематика: Information technology — Economic aspects.; Information technology — Social aspects.; Information technology — Economic aspects.; Information technology — Social aspects.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book presents a variety of practical applications, tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves in practice-demonstrating effectiveness with managing diversity and innovation. It also shares a different pattern of research work that will provide a platform for new avenues in overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: Firm's Competitive Growth in the Social Media Age
- Chapter 2: Digital Marketing and Service Industry
- Chapter 3: Electronic Word of Mouth (eWOM) Strategies to Manage Innovation and Digital Business Model
- Chapter 4: E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process
- Chapter 5: Investigating the Factors for Predictive Marketing Implementation in Algerian Organizations
- Chapter 6: Managerial Perspectives on Willingness to Pay for Green Marketing
- Chapter 7: Marketing and Technologies Platforms in Smart F-Store
- Chapter 8: Value-Added Crowdsourcing
- Chapter 9: The Dynamics of Resistance to Brand Switching in the Smartphones Industry
- Compilation of References
- Related References
- Index
Статистика использования
Количество обращений: 3
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |