Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Global campaigning initiatives for socio-economic development / Luøsa Cagica Carvalho and Maria José Madeira, editors. — 1 online resource. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2109996.pdf>.Дата создания записи: 26.04.2019 Тематика: Economic development; Economic development — International cooperation.; Economic development.; Economic development — International cooperation. Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book focuses on the role and contribution of global campaigns, in accelerating economic growth with a multiplier effect on the national income by inviting global participation in all the sectors of socio economic development"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Social Innovation as a Promoter of the Welfare
- Chapter 2: Management Innovation and Business Performance in Services
- Chapter 3: Profile of Top Companies Compared to the Most Valued Companies for Professional Performance in Spain
- Chapter 4: Sustainable European Companies Market Value
- Chapter 5: The Policy of Technological the Policy of Technological Innovation and Economic Trajectory of Portugal
- Chapter 6: New Approach to Detect and Select Technology-Based Firms
- Chapter 7: The w-HEALTHQUAL
- Chapter 8: Educational Choices, Family Background, and Social Mobility
- Chapter 9: Recommendations to Enhance Communication With Users Through Prototypes and to Assist Open Innovation
- Chapter 10: Digital Marketing and Grocery Retailing Evidence From a Large Retailer in Italy and Belarus
- Chapter 11: Fashion Design Entrepreneurs
- Chapter 12: Social Entrepreneurship and Innovation
- Chapter 13: The Multiculturalility Issue on Globalization
- Chapter 14: Local Development and Poverty Reduction in Low-Income Rural Communities in the Northeast Brazil
- Chapter 15: Roles of Market Orientation and Social Orientation on Sustainability
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |