Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in educational technologies and instructional design.
Teaching, learning, and leading with computer simulations / [edited by] Yufeng Qian. — 1 online resource (337 pages). — (Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2239356.pdf>.

Дата создания записи: 22.08.2019

Тематика: Education — Simulation methods.; Computer-assisted instruction.; Computer-assisted instruction.; Education — Simulation methods.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

""This book examines the recent advancement of simulation technology and explores the innovative ways that advanced simulation programs are used to enhance and transform teaching and learning"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: A Strategic Overview and Vision of Simulation-Based Education in Healthcare in England
  • Chapter 2: Using Simulation in Radiographic Science Education
  • Chapter 3: Enabling Training in Orthodontics Through Mobile Augmented Reality
  • Chapter 4: Creating a Computer Simulation with Ill-Structured Problems for Physical Therapists in the Acute Care Setting
  • Chapter 5: Simulations in Business Education
  • Chapter 6: The Use of Discrete-Event Simulation for Business Education
  • Chapter 7: Designing a Minecraft Simulation Game for Learning a Language Through Knowledge Co-Construction
  • Chapter 8: Using a 3D Simulation for Teaching Functional Skills to Students with Learning, Attentional, Behavioral, and Emotional Disabilities
  • Chapter 9: Teaching About Terrorism Through Simulations
  • Chapter 10: Shaping an Evaluation Framework for Simulations
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика