Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Kodama, Fumio. Demand Articulation of Emerging Technologies: Investigating the Longitudinal Dynamics of Innovation. — Newcastle-upon-Tyne: Cambridge Scholars Publisher, 2019. — 1 online resource (179 pages) — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2275592.pdf>.

Дата создания записи: 02.11.2019

Тематика: Technological innovations — Marketing.; New products — Marketing.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

In today's high-tech environment, we have to conceptualize a sophisticated translation skill that converts a vague set of wants into well-defined products. To do so, we must come to the concept of ""demand articulation."" Marketing scholars have summarized that this concept is an important competency of market-driving firms. Most firms are more comfortable in a world of pre-articulated demand, wherein customers know exactly what they want, but the firm's challenge is to unearth that information. In order to better understand this idea, the book is organized into five categories, providing vario.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Contents
  • List of Figures
  • List of Tables
  • Preface
  • Introduction
  • Chapter One
  • Chapter Two
  • Chapter Three
  • Chapter Four
  • Chapter Five
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика