Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series.
Impacts of online advertising on business performance / Tereza Semerádová and Petr Weinlich, editors. — 1 online resource. — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2291131.pdf>.

Дата создания записи: 04.10.2019

Тематика: Internet advertising.; Electronic commerce.; Success in business.; Electronic commerce.; Internet advertising.; Success in business.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines online advertising activities and their connection to business performance in online environments. It also explores online communication channels including website presentation, social media, advertising platforms, and e-mailing"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: What Do Facebook Users Feel About Facebook Advertising?
  • Chapter 2: Employer Branding in the Digital Era
  • Chapter 3: A Relationship Marketing Strategy in Brand Communication
  • Chapter 4: Customer Engagement Strategies of China's E-Commerce Industry and Their Impact on China's Economy Transition
  • Chapter 5: Online Purchase and Advertising in Latin America
  • Chapter 6: Optimization Models in Google Ads Campaigns
  • Chapter 7: Reaching Your Customers Using Facebook and Google Dynamic Ads
  • Chapter 8: The (In)Effectiveness of In-Stream Video Ads
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика