Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in linguistics and communication studies (ALCS) book series.
International approaches to bridging the language gap / Cristina-Aránzazu Huertas-Abril and María Elena Gómez Parra, editors. — 1 online resource. — (Advances in linguistics and communication studies (ALCS) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2294536.pdf>.

Дата создания записи: 16.07.2019

Тематика: Second language acquisition.; Language and languages — Study and teaching.; Language and culture — Study and teaching.; Multicultural education.; Language and culture — Study and teaching.; Language and languages — Study and teaching.; Multicultural education.; Second language acquisition.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores methods and applications of second language teaching as well as social developments regarding intercultural learning"--Provided by publisher.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Theoretical Approaches to Bridging the Language Gap
    • Chapter 1: CLIL, Bilingual Education, and Pluriliteracies
    • Chapter 2: Preserving the Mother Tongue of English Language Learners
    • Chapter 3: Language Gap
    • Chapter 4: English as a Lingua Franca
  • Section 2: Digital Competence and Emergent Technologies
    • Chapter 5: Improving Teachers' Digital Competence to Bridge the Language Gap
    • Chapter 6: Bridging the Language Gap With Emergent Technologies
    • Chapter 7: A Proposal of Evaluation Criteria for the Quality of ESL/EFL Websites for Autonomous Learning
    • Chapter 8: TELL, CALL, and MALL
    • Chapter 9: Social Media Support and the Need of Counselling From Experts in Autonomous Language Learning
  • Section 3: International Experiences to Bridging the Language Gap
    • Chapter 10: Making Language Learning More Inclusive
    • Chapter 11: Dealing With Language Gap in a Hungarian-English Early Childhood Classroom
    • Chapter 12: An Approach for Providing LGBTI+ Education and Bridging the Language Gap
    • Chapter 13: Beyond the English Divide in South Korea
    • Chapter 14: The Spelling Gap in English
    • Chapter 15: Interpreting to Bridge the Gaps in War Conflicts
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика