Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Managing social media practices in the digital economy / Shirin Alavi, Vandana Ahuja (editors). — 1 online resource (xxvi, 312 pages). — (Advances in marketing, customer relationship managemnt, and e-services (AMCRMES) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2316535.pdf>.

Дата создания записи: 21.10.2019

Тематика: Information technology — Economic aspects.; Marketing — Technological innovations.; Social media — Economic aspects.; Social media and society.; Technologie de l'information — Aspect économique.; Marketing — Innovations.; Médias sociaux — Aspect économique.; Médias sociaux et société.; Social media and society.; Information technology — Economic aspects.; Marketing — Technological innovations.; Social media — Economic aspects.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

""This book facilitates an understanding of diverse social media tools and platforms and their impact on society, business, and the economy and illustrates how online communities can benefit the domains of marketing, finance, and information technology"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Chapter 1: An Evaluative Framework for the Most Suitable Theory of Mobile Learning
  • Chapter 2: Promotion of Tourism Using Social Media
  • Chapter 3: A Content Marketing Framework to Analyze Customer Engagement on Social Media
  • Chapter 4: A Literature Review of Social Media for Marketing
  • Chapter 5: How Does Firm- and User-Generated Content Benefit Firms and Affect Consumers?
  • Chapter 6: Social Media and E-Commerce
  • Chapter 7: Empowering the Economic Impact of Virtual Communities
  • Chapter 8: Social Media
  • Chapter 9: Social Media Usage in Online Consumer Decision Process and Buying Behaviour
  • Chapter 10: Methods of Published Articles on Digital Economy
  • Chapter 11: Social Network Sites (SNS) and Their Irrepressible Popularity
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика