Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in business strategy and competitive advantage.
CSR and socially responsible investing strategies in transitioning and emerging economies / [edited by] Anetta Kuna-Marszałek, Agnieszka Kłysik-Uryszek, editors. — 1 online resource (xx, 346 pages). — (Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2362450.pdf>.

Дата создания записи: 26.11.2019

Тематика: Social responsibility of business; Investments — Moral and ethical aspects; Business ethics.; Business ethics.; Investments — Moral and ethical aspects.; Social responsibility of business.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book identifies the scale and scope of implementation of CSR and socially responsible investing strategies and standards in companies operating in different transition and emerging economies as well as assessing the global effects of these activities"--Provided by publisher.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board and List of Reviewers
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Corporate Social Responsibility and Socially Responsible Investing Strategies: Practices in the Context of Sustainable Development
    • Chapter 1: Corporate Social Responsibility
    • Chapter 2: Corporate and Financial Social Leadership in Emerging Markets and the Developing World
    • Chapter 3: Digitization as a Stimulus for Corporate Social Responsibility
    • Chapter 4: Corporate Social Responsibility
    • Chapter 5: Communicating Socially Responsible Initiatives
    • Chapter 6: Challenges of Green Economy in Armenia
    • Chapter 7: The Energy Policy of Bulgaria
  • Section 2: Value Creation Through Responsible Business and Socially Responsible Investing Strategies
    • Chapter 8: Motivation for Responsible Behavior Among Russian SMEs
    • Chapter 9: The Market for Socially Responsible Investments
    • Chapter 10: Green Investment Financing Instruments
    • Chapter 11: Value Creation via Corporate Social Responsibility
    • Chapter 12: “It Fits My Business”
    • Chapter 13: Corporate Social Responsibility in Emerging Economies
    • Chapter 14: Mandatory Corporate Social Responsibility and After That?
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика