Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in business strategy and competitive advantage.
Conceptual and theoretical approaches to corporate social responsibility, entrepreneurial orientation, and financial performance / [edited by] Inna Sousa Paiva, Luísa Cagica Carvalho. — 1 online resource (xix, 369 pages). — (Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series). — "Premier reference source"--Cover. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2386953.pdf>.

Дата создания записи: 13.09.2019

Тематика: Social responsibility of business.; Entreprises — Responsabilité sociale.; Social responsibility of business.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores new trends in corporate social responsibility, entrepreneurial orientation, and financial performance"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Conceptual and Theoretical Perspectives
    • Chapter 1: Corporate Social Responsibility and Financial Information
    • Chapter 2: Corporate Social Responsibility
    • Chapter 3: Corporate Social Responsibility
    • Chapter 4: Social Responsibility Reporting in Higher Education Institutions
    • Chapter 5: Anything Goes in Cause Related Marketing?
    • Chapter 6: Corporate Social Responsibility and Disclosure of Socioenvironmental Risks by Credit Unions
  • Section 2: Applied Perspectives: The Contexts of Countries, Regions, and Cities
    • Chapter 7: Linking Corporate Social Responsibility Reporting With the UN Sustainable Development Goals
    • Chapter 8: Integrated Reports and Board Diversity
    • Chapter 9: Corporate Social Responsibility Reporting and Climate Change
    • Chapter 10: Which Local Governments Provide Suitable Promotion of Entrepreneurship?
    • Chapter 11: An Exploratory Study About Corporate Governance and Integrated Reporting in the Mozambican Context
    • Chapter 12: CEO Duality and Firm Performance
    • Chapter 13: Best Practices to Become a Sustainable Smart City
    • Chapter 14: The Impact of Firm Performance and Corporate Governance on Corporate Social Responsibility
    • Chapter 15: The Relationship Between CSR, Corporate Governance, and Firm Performance
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика