Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series.
Engineering education trends in the digital era / [edited by] Şeyda SerdarAsan, Erkan Işıklı. — 1 online resource (xxiii, 302 pages). — (Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2433129.pdf>.

Дата создания записи: 30.10.2019

Тематика: Engineering — Case studies. — Study and teaching (Higher; Education, Higher — Case studies. — Effect of technological innovations on; Education, Higher — Effect of technological innovations on.; Engineering — Study and teaching (Higher

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book addresses opportunities, challenges, and barriers encountered in engineering education in the digital era"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Section 1
    • Chapter 1: Outcome-Based Curriculum Design for New-Generation Engineers
    • Chapter 2: Emerging Technologies and Educational Requirements in Engineering Education for the Fourth Industrial Revolution
    • Chapter 3: Designing a Training Platform for Higher Education Engineering Instructors in the Digital Era
    • Chapter 4: Educational Data Mining
    • Chapter 5: Management by Values in Educational Organizations
  • Section 2: Section 2
    • Chapter 6: Use of Collaborative Technologies in Engineering Education
    • Chapter 7: Challenge-Based Learning
    • Chapter 8: Remote Laboratories for Engineering Education
    • Chapter 9: How Serious Games Contribute to the Learning Experience of Engineering Students and Professionals
    • Chapter 10: Using Gamification and Serious Games to Design a New Curriculum
    • Chapter 11: Content Suggestion for Mobile Applications to Facilitate Student Life in Technical Universities
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика