Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in business strategy and competitive advantage.
Handbook of research on transmedia storytelling, audience engagement, and business strategies / [edited by] Víctor Hernández-Santaolalla, Mónica Barrientos-Bueno. — 1 online resource (xxviii, 457 pages). — (Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2451182.pdf>.

Дата создания записи: 22.01.2020

Тематика: Internet advertising.; Digital storytelling.; Marketing — Social aspects.; Product placement in mass media.; Digital storytelling.; Internet advertising.; Marketing — Social aspects.; Product placement in mass media.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book provides theoretical, reflective, and empirical perspectives on transmedia storytelling and digital marketing strategies in relation to audience engagement"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Digital Narratives
    • Chapter 1: The Aesthetic of New Media and Communication Devices in Film and Television Language
    • Chapter 2: Televised Sporting Events
    • Chapter 3: The Mirror Effect and the Transparent City in Audio-Visual Non-Dramatic Fiction
    • Chapter 4: The Handmaid's Tale (2017) or Hulu's Major Investment in Great Storytelling
    • Chapter 5: Audience Engagement and Transmedia Adaptation
    • Chapter 6: Apichatpong Weerasethakul's Primitive as a Model of an Expanded Narrative
    • Chapter 7: Augmented Reality and Franchising
    • Chapter 8: The Poetics of Videogames
    • Chapter 9: An Epistemology of the Event for the Digital Media
  • Section 2: Social Media, Marketing Online, and Digital Promotion Strategies
    • Chapter 10: Symbolic Consumption in the Online World
    • Chapter 11: The Book Trailer as a Publishing House Promotional Tool
    • Chapter 12: The Role of Prosumers in the Interactive and Digital Processes of Public Relations
    • Chapter 13: Lux Radio Theatre
    • Chapter 14: 360° Video as an Opportunity for the Inclusion of Product Placement
    • Chapter 15: Branded Content
    • Chapter 16: An Approach to Motivation Research From Advertising Strategy
  • Section 3: Political Communication
    • Chapter 17: “A Narrative of Impending Tyranny”
    • Chapter 18: The Social Media Politicians
    • Chapter 19: Electoral Propaganda Through Televised Fiction
    • Chapter 20: Post-Truths and Fake News in Disinformation Contexts
    • Chapter 21: The Use and Management of Public Information in Social Media
  • Section 4: Business Models: Netflix as Paradigm
    • Chapter 22: Content Bubbles
    • Chapter 23: Netflix in Spain, Spain in Netflix
    • Chapter 24: An Analysis of Netflix España Campaigns
    • Chapter 25: The Expanded Story From Transmedia as a Business Model
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика