Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in business strategy and competitive advantage.
Digital innovations for customer engagement, management, and organizational improvement / [edited by] Kamaljeet Sandhu. — 1 online resource (xvi, 278 pages). — (Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2467034.pdf>.

Дата создания записи: 03.01.2020

Тематика: Customer relations — Technological innovations.; Technological innovations — Management.; Organizational learning.; Organizational change.; Organizational change.; Organizational learning.; Technological innovations — Management.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book discusses and strategizes the latest technologies and innovations and their integration, implementation, and use in businesses, as well as lifelong learning strategies in a digital environment"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: The Digital Value Propositions for Virtual Business Incubators
  • Chapter 2: Application of the Effective Innovation Leadership Model in a Digital Innovation Project
  • Chapter 3: Developing and Validating a Theoretical Model to Evaluate Customer Satisfaction of E-Services
  • Chapter 4: A Study of Digital Acceptance of ERP Systems for Improved Financial Performance
  • Chapter 5: Unit of Analysis in Digitally-Enabled Electronic Procurement Research
  • Chapter 6: A Systematic Study for Digital Innovation in Management Education
  • Chapter 7: Digital Innovation for Transformation of Learning Management Systems at Universities
  • Chapter 8: Gamification in E-Commerce
  • Chapter 9: The Role of Internet Banking in the Presentation and Marketing of Financial Services and Products in a Digital Environment
  • Chapter 10: Digital Learning Analytics Recommender System for Universities
  • Chapter 11: Dot.com Price Bubble for the Venture Capital Growth of Digital Companies
  • Chapter 12: Innovative Method of Lifelong Learning in the Digital Environment
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика