Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Léon-Henri, Dana Di Pardo. Contemporary Research in Foreign Language Teaching and Learning [[electronic resource].]. — Newcastle-upon-Tyne: Cambridge Scholars Publisher, 2020. — 1 online resource (244 p.). — Description based upon print version of record. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2538307.pdf>.

Дата создания записи: 01.08.2020

Тематика: Language and languages — Study and teaching.; Language acquisition.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

This volume is focused on the teaching and acquisition of language for special, professional or general purposes, as well as the needs and challenges associated with foreign language pedagogy in English for Specific Purposes (ESP) or, more generally, Language for Specific Purposes (LSP). It presents innovative methodology and technology-integrated approaches that will serve to benefit teacher development and assist language practitioners in enhancing student investment and motivation. A pragmatic tool for utilization at the local level, this collection provides an international panorama of lan.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Table of Contents
  • List of Illustrations
  • List of Tables
  • Acknowledgements
  • Introduction
  • Part I
  • Formulating Requests in Academic Emails
  • Analysis of Professional Interactions in the Context of an Artisanal Apprenticeship
  • Learning Italian through Theatre
  • Part II
  • Teaching Communication Skills through Literature
  • Rehearsal versus Spontaneity
  • Teaching English for Specific Academic Purposes
  • Part III
  • Integrating New Technologies in Language Teaching
  • Enhancing ESP Vocabulary Practice with Online Corpus Analysis Tools
  • Saturation with Technology in the ESP Setting
  • Part IV
  • Enhancing Content-based Specialist Knowledge with ESP for Economics and Management
  • Hermeneutics and Pedagogy through the Lens of Translation
  • About the Contributors

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика