Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Cross-border e-commerce marketing and managing / Md Rakibul Hoque and R. Edward Bashaw, editors. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2634303.pdf>.Дата создания записи: 10.07.2020 Тематика: Electronic commerce — Management.; Internet marketing.; International trade.; Electronic commerce — Management; International trade; Internet marketing Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book will broaden the knowledge on the cross-border e-Commerce industry by bringing the findings and discussion on the driving forces, theoretical backgrounds, legal and logistic framework, law and taxation, trends and technology-integration and case studies pertinent to the cross-border e-Commerce industry"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Cross-Border E-Commerce
- Chapter 2: Technologies for Cross-Border E-Commerce
- Chapter 3: Supply Chain in Cross-Border E-Commerce
- Chapter 4: Cross-Border E-Commerce Payments
- Chapter 5: Cross-Border E-Commerce Security Issues and Protections
- Chapter 6: Marketing and Advertisement in Cross-Border E-Commerce
- Chapter 7: Global Brand and Global Consumers
- Chapter 8: Digital Marketing
- Chapter 9: Social Network and Social Commerce
- Chapter 10: Managing Human Resources in E-Commerce
- Chapter 11: Big Data, Artificial Intelligence, and the Internet of Things in Cross-Border E-Commerce
- Chapter 12: Cross-Border E-Commerce and Small Medium Enterprises (SMEs)
- Chapter 13: Understanding the Current Research of Cross-Border E-Commerce
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |