Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Cross-border e-commerce marketing and managing / Md Rakibul Hoque and R. Edward Bashaw, editors. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2634303.pdf>.

Дата создания записи: 10.07.2020

Тематика: Electronic commerce — Management.; Internet marketing.; International trade.; Electronic commerce — Management; International trade; Internet marketing

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book will broaden the knowledge on the cross-border e-Commerce industry by bringing the findings and discussion on the driving forces, theoretical backgrounds, legal and logistic framework, law and taxation, trends and technology-integration and case studies pertinent to the cross-border e-Commerce industry"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Cross-Border E-Commerce
  • Chapter 2: Technologies for Cross-Border E-Commerce
  • Chapter 3: Supply Chain in Cross-Border E-Commerce
  • Chapter 4: Cross-Border E-Commerce Payments
  • Chapter 5: Cross-Border E-Commerce Security Issues and Protections
  • Chapter 6: Marketing and Advertisement in Cross-Border E-Commerce
  • Chapter 7: Global Brand and Global Consumers
  • Chapter 8: Digital Marketing
  • Chapter 9: Social Network and Social Commerce
  • Chapter 10: Managing Human Resources in E-Commerce
  • Chapter 11: Big Data, Artificial Intelligence, and the Internet of Things in Cross-Border E-Commerce
  • Chapter 12: Cross-Border E-Commerce and Small Medium Enterprises (SMEs)
  • Chapter 13: Understanding the Current Research of Cross-Border E-Commerce
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика