Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Mallon, Melissa N.,. Partners in teaching and learning: coordinating a successful academic library / Melissa Mallon. — 1 online resource. — (Beta Phi Mu scholars series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2640515.pdf>.

Дата создания записи: 28.04.2020

Тематика: Academic libraries — Relations with faculty and curriculum; Information literacy — Study and teaching (Higher; Information literacy — Study and teaching (Higher — Evaluation.; Instruction librarians — Professional relationships; Academic libraries — Relations with faculty and curriculum.; Information literacy — Study and teaching (Higher

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"Instruction coordinators & directors in academic libraries may have a variety of titles and wear an entire wardrobe's worth of hats, but we face many of the same challenges in developing, promoting, and evaluating our instruction programs"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Contents
  • List of Figures, Tables, and Textboxes
  • Preface
  • Acknowledgments
  • Introduction
  • 1 The Intentional Instruction Coordinator
  • 2 Taking Stock of an Instruction Program
  • 3 Creating a Culture of Teaching and Learning in the Library
  • 4 To Frame or Not to Frame?
  • 5 Writing an Instruction Program Statement
  • 6 Advocating for an Instruction Program
  • 7 Assessing an Instruction Program
  • 8 When an Instruction Program Goes Astray
  • 9 Growing as an Instruction Coordinator
  • Conclusion
  • Appendix
  • References
  • Index
  • About the Author

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика