Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Philosophy and cultural identity.
A grand materialism in the new art from China / edited by Mary Bittner Wiseman. — 1 online resource (xxi, 163 pages, 12 unnumbered pages of plates) : illustrations (black and white. — (Philosophy and cultural identity). — WlAbNL Legal Deposit; Only available on premises controlled by the deposit library and to one user at any one time; The Legal Deposit Libraries (Non-Print Works) Regulations (UK). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2649030.pdf>.

Дата создания записи: 13.07.2020

Тематика: Art, Chinese — Philosophy.; Art, Chinese — Philosophy.; Art chinois — Philosophie.; Art chinois — Philosophie.; Livres numériques.; e-books.; Art: History — Contemporary (1945; Art: Asian — Chinese.; Electronic books.; Art, Chinese — Philosophy

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"Material matters in new Chinese art, which presents its subjects through the directness and immediacy of its material. This book applies theories by Osborne and Danto to new Chinese art to show how artists are working below the level of language to make each work of art prove that it is art"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Contents
  • Illustrations
  • Exhibitions
  • Acknowledgments
  • Introduction
  • Part I CRISIS
  • Chapter One Subversive Strategies in Chinese Avant-Garde Art
  • Chapter Two The Role of Expression in Chinese Art
  • Part II WORKING THROUGH ART
  • Chapter Three A Grand Materialism
  • Chapter Four Gendered Bodies in Contemporary Chinese Art
  • Part III THINKING THROUGH ART
  • Chapter Five Art and China after 1989
  • Chapter Six According to What? and Bound Unbound: Lin Tianmiao
  • Chapter Seven Mao’s Legacy and Danto’s Definition
  • Bibliography
  • Index
  • About the Author

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика