Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Handbook of research on contemporary storytelling methods across new media and disciplines / Lorena Clara Mihaes, Raluca Andreescu, and Anda Dimitriu, editors. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2685114.pdf>.

Дата создания записи: 04.06.2020

Тематика: Storytelling in mass media.; Narration (Rhetoric); Digital storytelling.; Digital storytelling; Narration (Rhetoric); Storytelling in mass media

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book provides the relevant theoretical framework which concerns storytelling in modern society, as well as the newest and most varied analyses and case studies in the field, offering radical forms of storytelling in traditional disciplines and methods of telling stories across newer media, which are seldom the object of academic inquiry"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Introduction
  • Section 1: Storytelling and the Social Sciences: New Practices
    • Chapter 1: “All the World's a Stage” and Sociologists Its Storytellers
    • Chapter 2: Online Personal Narratives
    • Chapter 3: Storytelling and the Rhetoric of Rumor in Social Media
    • Chapter 4: Linguistic Elements as Tools for the Analysis of Media Narratives
  • Section 2: Storytelling and Marketing: The Art of Becoming Unforgettable
    • Chapter 5: People Make Places, What Do Stories Do?
    • Chapter 6: Pitch This
    • Chapter 7: Brands and Stories in Ads
    • Chapter 8: Gender and Patriarchy in Turkish Advertising
    • Chapter 9: Exploring the Effectiveness of Storytelling in Advertising Through Eye-Tracking
  • Section 3: Visual Narratives: Showing as Telling
    • Chapter 10: Food and Mediations
    • Chapter 11: From Overlay to Interplay
    • Chapter 12: Gif as a Narrative Tool
  • Section 4: Storytelling in Film and Literature: Old and New Narratives
    • Chapter 13: The Viewer-Participant Performing Morality in Interactive Storytelling in Bandersnatch
    • Chapter 14: “Nothing Spreads Like Fear”
    • Chapter 15: No More Drama
    • Chapter 16: New Perspectives on the Annals of R.K. Narayan
    • Chapter 17: The Story of the Unborn
  • Section 5: Education: Storytelling-Based Applications
    • Chapter 18: Medical Sociology and Storytelling in a Decolonial Context
    • Chapter 19: Chemistry Edutainment
    • Chapter 20: Transmedia Storytelling Edutainment and the New Testament Lesson
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика