Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in human services and public health book series.
Digital services in crisis, disaster, and emergency situations / [edited by] Lídia Oliveira, Federico Tajariol, Liliana Baptista Gonçalves. — 1 online resource (xxii, 411 pages). — (Advances in human services and public health (AHSPH) book series). — "Premier reference source". — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2708902.pdf>.

Дата создания записи: 22.06.2020

Тематика: Communication in crisis management.; Crisis management.; Information technology — Management.; Communication in crisis management; Crisis management; Information technology — Management

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book presents recent studies on crisis, disaster and emergency situations in which digital technologies are considered as a key communication element"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Smartphone Solutions for Citizen-Centered Risk Monitoring in Environmental Disaster Situations
  • Chapter 2: Emergency Response and Post-Disaster Recovery Using Smartphone-Based Applications
  • Chapter 3: Information Overload!
  • Chapter 4: Internet Information Monitoring System
  • Chapter 5: Missing People in Spain
  • Chapter 6: The Immune Space
  • Chapter 7: Forest Fire Scenarios in Digital Platforms
  • Chapter 8: Evaluation of Research Trends in Social Media Crisis Communication
  • Chapter 9: Communication Crisis Management of the Public Security Policy
  • Chapter 10: Setting the Aware Agenda of the COVID-19 Health Emergency
  • Chapter 11: “Keep Calm and Get Informed”
  • Chapter 12: Social Media and Digital Information Sources in News Coverage of Crisis, Disaster, and Emergency Situations
  • Chapter 13: Communication During a Pandemic
  • Chapter 14: When Helping Is Dangerous
  • Chapter 15: Information as Humanitarian Aid
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика