Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Bartlett, Jennifer A.,. Knowledge management: a practical guide for librarians / Jennifer A. Bartlett. — 1 online resource. — (Practical guides for librarians). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2907263.pdf>.

Дата создания записи: 03.12.2020

Тематика: Libraries — Information technology.; Knowledge management.; Libraries — Information resources management.; Libraries — Technological innovations.; Libraries — Communication systems.; Librarians — Effect of technological innovations on.; Communication in library administration.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"Knowledge Management: A Practical Guide for Librarians will help information professionals recognize, organize, communicate, and leverage both the tacit and explicit knowledge already in the organization for the benefit of themselves and their users"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Contents
  • List of Figures
  • Preface
  • PartI. INTRODUCTION TO KNOWLEDGE MANAGEMENT
  • Ch01. Introducing Knowledge Management
  • Ch02. Types of Knowledge and the Knowledge Management Lifecycle
  • Ch03. Goals and the Knowledge Management Framework
  • Ch04. People at the Center: Creating a Culture of Knowledge Management
  • PartII. THE KNOWLEDGE MANAGEMENT LIFECYCLE
  • Ch05. Capturing Knowledge: Acquisition and Creation
  • Ch06. Organizing Knowledge: Structure and Compilation
  • Ch07. Storing Knowledge: Integration and Stability
  • Ch08. Sharing Knowledge: Learning and Dissemination
  • Ch09. Updating Knowledge: Assessment and Evaluation
  • PartIII. NEXT STEPS IN KNOWLEDGE MANAGEMENT
  • Ch10. Future Directions for Knowledge Management in Libraries
  • Glossary
  • Sources
  • Index
  • About the Author

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика