Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Başar, Enes Emre. New Paradigms Within the Communication Sciences [[electronic resource].]. — Newcastle-upon-Tyne: Cambridge Scholars Publisher, 2021. — 1 online resource (224 p.). — Description based upon print version of record. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3032034.pdf>.

Дата создания записи: 02.10.2021

Тематика: Sales & marketing management.; Sales & marketing.; Media, information & communication industries.; Communication.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

This collection of essays emphasizes new and emerging research paradigms in the communication world. It provides researchers and practitioners with new paradigms in the form of ideas, concepts, trends, values and practices in the communication realm. In addition, the contributions here examine current, emerging, and cutting-edge approaches to communication in the broadest sense. The focus of this book is to provide an in-depth understanding of the phenomenon of continuous and rapid growth of new communication means, shifting from the traditional unidirectional sharing of information to multidi.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Table of Contents
  • Chapter One
  • Chapter Two
  • Chapter Three
  • Chapter Four
  • Chapter Five
  • Chapter Six
  • Chapter Seven
  • Chapter Eight
  • Chapter Nine
  • Chapter Ten
  • Chapter Eleven
  • Chapter Twelve

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика