Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Galantomos, Ioannis. L2 Figurative Language Teaching [[electronic resource]]: Theory and Practice. — Newcastle-upon-Tyne: Cambridge Scholars Publisher, 2021. — 1 online resource (240 p.). — Description based upon print version of record. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3043051.pdf>.

Дата создания записи: 02.10.2021

Тематика: Language teaching & learning (other than ELT).; Language teaching theory & methods.; Language teaching & learning material & coursework.; Figures of speech — Study and teaching.; Second language acquisition — Study and teaching.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

During L2 vocabulary instruction, figurative language frustrates even highly proficient users who find it difficult to cope with non-literal expressions, such as metaphors, metonymies, and idioms. Given that figurative language is closely associated with enhanced L2 communicative competence, this volume brings together theory and teaching applications, shedding light on the comprehension and production of figurative language in a foreign language context.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Table of Contents
  • Acknowledgements
  • Preface
  • Notes on Contributors
  • Chapter One
  • Chapter Two
  • Chapter Three
  • Chapter Four
  • Chapter Five
  • Chapter Six
  • Chapter Seven
  • Chapter Eight
  • Chapter Nine
  • Chapter Ten

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика