Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Campaigning in the aftermath of the 2020 elections: a communications perspective / edited by Robert E. Denton Jr. — 1 online resource (xv, 193 pages) : illustrations — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3066444.pdf>.Дата создания записи: 24.11.2021 Тематика: Political campaigns — History; Presidents — Election; Communication in politics — History Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Contents
- Acknowledgments
- Preface
- Chapter 1 Political Branding and Messaging Strategies in the 2020 Postelection Presidential Campaign
- Chapter 2 Argumentation in an Era of Ascending Partisanship
- Chapter 3 Media Coverage and the Postelection of 2020
- Chapter 4 Trump’s Address at the January , “Save America” Rally
- Chapter 5 Rethinking the “Carnivalesque”
- Chapter 6 Political Advertising in the Aftermath of the 2020 Postelection
- Chapter 7 Political Cartoons during the 2020 Postelection Phase
- Chapter 8 Litigating Victory
- Index
- About the Contributors
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |