Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Matos, Nelson de. Marketing, Creativity and Experiential Design. — 1 online resource (236 p.) — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3103943.pdf>.Дата создания записи: 27.11.2021 Тематика: New products.; Design — Management.; Marketing.; Experiential research.; Technological innovations — Economic aspects.; Design — Management.; Experiential research.; Marketing.; New products.; Technological innovations — Economic aspects. Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
This book serves to help students and practitioners to understand and explore marketing and design by looking at the sphere of marketing, experiential design and innovation and providing an overview of experience marketing frameworks and innovation's role in the economy. It also explores branding, identity and product-service design and digital marketing, interaction design and human-centred design. The book details research methodology developments in design management and marketing, and considers future avenues for marketing, creativity and experiential design.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Table of Contents
- List of Figures
- List of Tables
- Preface
- Part I
- Chapter One
- Chapter Two
- Part II
- Chapter Three
- Chapter Four
- Part III
- Chapter Five
- Chapter Six
- Part IV
- Chapter Seven
- Chapter Eight
- Part V
- Chapter Nine
- Chapter Ten
- Bibliography
- Contributors
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |