Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Curriculum development for medical education: a six-step approach / edited by Patricia A. Thomas, David E. Kern, Mark T. Hughes, Sean Tackett, Belinda Y. Chen. — Fourth edition. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3150784.pdf>.Дата создания записи: 10.06.2022 Тематика: Curriculum planning.; Medical education — Curricula; Medicine — Study and teaching.; Curriculum; Education, Medical Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book presents a practical framework for the development, implementation, and dissemination of quality health professions curricula. The book is intended for faculty and others who, while content experts, may not have a background in education or implementation science but have an interest or responsibility as educators in their discipline"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Half Title
- Title
- Copyright
- Dedication
- Contents
- Preface
- List of Contributors
- Introduction
- One: Overview: A Six-Step Approach to Curriculum Development
- Two: Step 1: Problem Identification and General Needs Assessment
- Three: Step 2: Targeted Needs Assessment
- Four: Step 3: Goals and Objectives
- Five: Step 4: Educational Strategies
- Six: Step 5: Implementation
- Seven: Step 6: Evaluation and Feedback
- Eight: Curriculum Maintenance and Enhancement
- Nine: Dissemination
- Ten: Curriculum Development for Larger Programs
- Eleven: Curricula That Address Community Needs and Health Equity
- Appendix A: Example Curricula
- Topics in Interdisciplinary Medicine: High-Value Health Care
- Neurology Graduate Training Program in Zambia
- The Kennedy Krieger Curriculum: Equipping Frontline Clinicians to Improve Care for Children with Behavioral, Emotional, and Developmental Disorders
- Appendix B: Curricular, Faculty Development, and Funding Resources
- Index
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- H
- I
- J
- K
- L
- M
- N
- O
- P
- Q
- R
- S
- T
- U
- V
- W
- Z
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |