Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Experiential Marketing in an Age of Hyper-Connectivity: Navigating the Customer Experience Journey. — 1 online resource (176 p.) — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3186487.pdf>.

Дата создания записи: 05.03.2022

Тематика: Marketing.; Consumer behavior.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

This book will serve as a first-stop, academic resource for every scholar of experiential marketing, aspiring marketing and consumer behavior student, agency executive, professor, and experiential marketing practitioner. It is as rigorous as it is informative and can be used as an introductory reading for experiential marketing courses and seminars, and as a playbook for future research development in the experiential marketing domain. This book will help readers learn the state of customer experience and experiential marketing, understand the use of experiential marketing in specific contexts.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Dedication
  • Contents
  • Preface
  • About the Editors
  • Section 1
  • Chapter 1
  • Chapter 2
  • Section 2
  • Chapter 3
  • Chapter 4
  • Chapter 5
  • Section 3
  • Chapter 6
  • Chapter 7

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика