Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series.
Digitalization as a driver for smart economy in the post-COVID-19 era / Leonilde Reis, Luísa Cagicia Carvalho, Clara Silveira, and Duarte Xara-Brasil. — 1 online resource : illustrations (some color). — (Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series). — "Premier Reference Source" -- taken from front cover. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3190529.pdf>.

Дата создания записи: 23.07.2021

Тематика: COVID-19 Pandemic, 2020- — Economic aspects.; Entrepreneurship — Technological innovations.; Sustainable development — Technological innovations.; Economics.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book presents a global and multidisciplinary approach that can contribute to a better understanding of the relationship and mutual influence of digital, entrepreneurship, marketing, sustainability, customer relationship management and innovation scientific areas"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: New Trends on Digitalization for Smart Economy
    • Chapter 1: Financial Literacy for Families
    • Chapter 2: Digital Innovation With Social Impact
    • Chapter 3: A Case Study on the United Arab Emirates (UAE) as a Digital Economy Exemplar
  • Section 2: New Trends on Management and Digital Marketing
    • Chapter 4: Fast Digitalization in the Pandemic Era and the Urgency to Discover New Business Model Opportunities for Italian Small Grocery Retailers
    • Chapter 5: The Outcomes of Online Browsing in Consumers
    • Chapter 6: Digitalization and Small Retailers
    • Chapter 7: Consumption of Artistic and Cultural Products in the Pandemic and the Influence of Technology
  • Section 3: New Trends on Information and Communication Technology
    • Chapter 8: A Survey on the Deployment of Smart Factories in the Post-COVID-19 Era
    • Chapter 9: ICT Process Optimization Framework
    • Chapter 10: Digitalization and Drivers of Innovative Behavior for a Smart Economy in the Post-COVID-19 Era
    • Chapter 11: Diabetes Tracker and Volunteer+ Software Engineering for Sustainability
    • Chapter 12: The Impact of Information and Communication Technology (ICT) on Hotel Classification Ratings
    • Chapter 13: ICT Pandemic Time Adoption and Immersive Technologies
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика