Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in business strategy and competitive advantage.
Impact of digital transformation on the development of new business models and consumer experience / [edited by] Maria Antónia Rodrigues, João Proença. — 1 online resource (xix, 347 pages) : illustrations (some color). — (Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3197469.pdf>.

Дата создания записи: 01.11.2021

Тематика: Technological innovations — Economic aspects.; Information technology — Economic aspects.; Value.; New products.; Customer relations.; Innovations — Aspect économique.; Technologie de l'information — Aspect économique.; Valeur.; value (economic concept); Customer relations.; Information technology — Economic aspects.; New products.; Technological innovations — Economic aspects.; Value.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book presents research findings and an innovative and multifaceted perspective of how digital transformation and other innovative technologies can drive new business models and create value experiences for consumers and/or firms"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Digital Transformation Demystified
  • Chapter 2: Digital Transformation and Co-Creation of Value
  • Chapter 3: The Past, Present, and Future of E-Business Models
  • Chapter 4: Digital Transformation
  • Chapter 5: Music Streaming
  • Chapter 6: The Development and Impact of China's Digital Transformation in the Medical Industry
  • Chapter 7: E-Commerce
  • Chapter 8: A Case Study of Business Innovation Through Digital Technologies
  • Chapter 9: Exploring the Role of Flow in Augmented Reality for Mobile Retailing
  • Chapter 10: The Augmented Retail Store for Augmented Customer Experiences
  • Chapter 11: Understanding the Application of Gamification to Business When Applied to Marketing
  • Chapter 12: Digital Evolution in Brand Communication
  • Chapter 13: Leveraging Social Media Tools for Business Purposes
  • Chapter 14: Impact of Digital Transformation via Unified Communication and Collaboration Technologies
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика