Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in business strategy and competitive advantage.
Cases on emerging markets responses to the COVID-19 pandemic / Raj K. Kovid, Vikas Kumar. — 1 online resource (xxv, 332 pages) : illustrations (some color). — (Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3312736.pdf>.

Дата создания записи: 12.11.2021

Тематика: Crisis management; Management; COVID-19 (Disease) — Economic aspects; Technological innovations; Gestion de crise; Gestion; COVID-19 — Aspect économique; Innovations; COVID-19 (Disease) — Economic aspects.; Crisis management.; Management.; Technological innovations.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"The present book highlights the organizational response to COVID- 19 pandemic with the case studies in different functional and integrated level of business management, presenting systematic case studies developed on the work done by the organizations with a strategic focus on unique initiatives taken for balancing the interest of different stakeholders, for example, taking care of employee with nil operations and business development and adopting technologies to minimize the decline in sales"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Channel Structure Innovation as a Response to the COVID-19 Pandemic
  • Chapter 2: Responding to the COVID-19 Pandemic
  • Chapter 3: Strategic Shift in Marketing Communication During COVID-19
  • Chapter 4: Innovative Management Strategy of Wine Tourism in the COVID-19 Era
  • Chapter 5: If Winter Comes, Can Spring Be Far Behind?
  • Chapter 6: Crisis Management
  • Chapter 7: Responding to the Pandemic
  • Chapter 8: Adaptive Resilience of a Social Enterprise During Adversity
  • Chapter 9: Surviving Amid Crisis Episodes
  • Chapter 10: Revisiting Employee Engagement in the New Normal
  • Chapter 11: Responding to COVID-19
  • Chapter 12: Response of the Ayurvedic Healthcare Sector to COVID-19
  • Chapter 13: Pandemic and Sustainability Practices
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика