Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in religious and cultural studies (ARCS) book series.
Global and transformative approaches toward linguistic diversity / Sarah E. DeCapua, Eda Bașak Hanci-Azizoglu. — 1 online resource (xx, 383 pages) : illustrations (some color). — (Advances in religious and cultural studies (ARCS) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3324966.pdf>.

Дата создания записи: 28.09.2021

Тематика: Language and education.; Multilingual education.; English language — Variation.; Enseignement multilingue.; Anglais (Langue) — Variation.; English language — Variation.; Language and education.; Multilingual education.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"A world of diversity brings along the necessity for multilingual perspectives that can create a serious challenge at school for students, classmates, and teachers, discussing multilingualism and dialectical varieties of English, and how language varieties affect approaches to pedagogy"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Section 1: Language Studies
    • Chapter 1: Bilinguals' Semantic Transfer Across Languages
    • Chapter 2: Linguistic Errors Across Languages
    • Chapter 3: Translanguaging as an Enactment of “Changjinglu” With a Chinese Satellite Baby in a Head Start Classroom
    • Chapter 4: Linguistic Liberation
    • Chapter 5: Linguistic Diversity
    • Chapter 6: Cultural Diversity and Critical Cultural Awareness
    • Chapter 7: Multilingualism in Minority Groups
  • Section 2: Language Pedagogy
    • Chapter 8: Linguistic Diversity in the Global Classroom Both Fact and Fiction
    • Chapter 9: Embracing Grammatical Diversity Among Multilingual Language Learners Across the Disciplines
    • Chapter 10: Linguistic Diversity in Language Teacher Education
    • Chapter 11: (Not) Lost in Translation
    • Chapter 12: Linguistic Diversity in Freshman Composition Courses
    • Chapter 13: Replacing the “Melting Pot” With a “Colorful Mixed Salad” in the Language Classroom
    • Chapter 14: ESL Students' Perceptions of Linguistically Diverse English Language Teachers in English-Speaking Countries
    • Chapter 15: Teaching Refugee and Immigrant Adults
    • Chapter 16: Affordances and Challenges of Translanguaging Pedagogy for In-Service Content Area Teachers
    • Chapter 17: Culturally-Effective Responsive Teaching in English Language Learners' Literature Classes
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика