Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Брушкова Л.А. Социальная реклама как средство репрезентации ценностей здорового образа жизни в российском обществе [Электронный ресурс] // Социодинамика. – 2018. – № 2.-С.1-13 (http://e-notabene.ru/pr/article_25311.html) — <URL:http://elib.fa.ru/art2018/bv162.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Year 2018 | 2 | 0 | 2 | 0 | 4 |
2019 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Year 2022 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Year 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Year 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Total | 6 | 0 | 2 | 0 | 8 |