Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Жильцова О.Н. Современные организационные формы управления маркетингом // Маркетинг и логистика. – 2019. – № 5.-С.33-41. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv2182.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Year 2019 | 2 | 0 | 1 | 0 | 3 |
Year 2020 | 4 | 0 | 1 | 0 | 5 |
2021 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Year 2022 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Year 2023 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 |
Year 2024 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Total | 17 | 0 | 2 | 0 | 19 |