Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Мельничук М.В. Методологические подходы к многоаспектному анализу манипулятивного потенциала языка рекламы / Мельничук М.В., Климова И.И., Белогаш М.А. // Российский гуманитарный журнал. – 2019. – № 5.-С.334-342. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv2590.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Year 2023 | Quarter 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Quarter 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Quarter 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
Quarter 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Total | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |