Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Карпова С.В. Комплексная модель дуплексного брендинга как исследовательский и дидактический инструмент / Карпова С.В., Черенков В.И. // Экономика. Бизнес. Банки. – 2019. – № 3.-С.49-60. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv991.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Year 2020 | Quarter 3 | August | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
September | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Quarter 4 | October | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
November | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
December | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | ||
Total | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |