FinUniversity Electronic Library

     

Usage statistics

Dorofeeva A.R. (Дорофеева А.Р.). University brand attributes and the degree of their significance from thestudents’ point of view = Атрибуты бренда университета и степень их значимости с точки зрения студентов // Научные записки молодых исследователей. – 2020. – №6. — Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:http://elib.fa.ru/art2020/bv3191.pdf>.

stat
Period Read Print Copy Open Total
Year 2021 Quarter 1 11 0 6 0 17
Quarter 2 18 0 4 0 22
Quarter 3 23 0 12 0 35
Quarter 4 23 0 5 0 28
Year 2022 Quarter 1 22 0 5 0 27
Quarter 2 28 0 7 0 35
Quarter 3 22 0 5 0 27
Quarter 4 28 0 4 0 32
Year 2023 Quarter 1 22 0 2 0 24
Quarter 2 16 0 7 0 23
Quarter 3 11 0 7 0 18
Quarter 4 10 0 13 0 23
Year 2024 Quarter 1 9 0 15 0 24
Quarter 2 14 0 14 0 28
Total 257 0 106 0 363