Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Федоренко В.И. Управление факторами, формирующими потребительское поведение // Финансовые рынки и банки. – 2022. – № 1.-С.41-48. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2022/bv783.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Year 2022 | Quarter 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Quarter 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | |
Year 2023 | Quarter 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Quarter 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
Quarter 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Quarter 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Total | 4 | 2 | 0 | 0 | 6 |