FinUniversity Electronic Library

     

Details

Особенности выбора инструментов интернет-маркетинга / Молчан А.С., Нарыжная Н.Ю., Сафронов Е.Г., Бражников М.А. // Экономика устойчивого развития. – 2023. – № 1.- С.192-200. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2023/bv302.pdf>.

Record create date: 11/13/2023

Subject: РФ; интернет; маркетинг; реклама; "контекстная реклама"; "баннерная реклама"; "SEO-оптимизация"; бренд; легкая промышленность; "интернет-продвижение"; информационные технологии; продвижение товаров; "медийная реклама"; социальные сети; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 2
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics