Card | Table | RUSMARC | |
Древинг С.Р. Стратегии современных рекламных компаний в интернет -пространстве / Древинг С.Р., Вершинин С.В. // Риск: ресурсы,информация, снабжение, конкуренция. – 2023. – № 2.-С.54-58. — Хранение - Олеко Дундича, 23. — <URL:http://elib.fa.ru/art2023/bv810.pdf>.Record create date: 12/12/2023 Subject: РФ; маркетинг; реклама; маркетинговые коммуникации; Интернет-маркетинг; конъюнктура; студенты ФА; студенты; бакалавры ФА; полный текст Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All | |||||
Internet | Readers | |||||
Internet | All |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |