Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Promoting global competencies through media literacy / Melda N. Yildiz, Steven S. Funk, and Belinha S. De Abreu, editors. — 1 online resource. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/1629102.pdf>.

Дата создания записи: 10.11.2017

Тематика: Media literacy — Study and teaching.; Digital media — Study and teaching.; PSYCHOLOGY / Social Psychology

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book provides K-16 educators assessment tools and strategies that are transformative and transdisciplinary and highlight best practices for 21st century classrooms. It provides a wide range of strategies and frameworks to empower educators, teacher candidates, and educational researchers to examine the benefits, challenges, and opportunities of integrating educational assessment and evaluation into media literacy education"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Foreword
  • Preface
  • Section 1: Assessment and Media Education Framework, Theory, Background, and Brief History
    • Chapter 1: Assessing Media Literacy in Teacher Education
    • Chapter 2: Technology Access Gap for Postsecondary Education
    • Chapter 3: New Media and Learning
  • Section 2: Best Practices, Assessment Strategies, and Teachable Moments From the Field
    • Chapter 4: Developing and Assessing Media Literacy Through Digital Storytelling
    • Chapter 5: Gaming Literacies and Learning
    • Chapter 6: Digital Media and Social Network in the Training of Pre-Service Teachers
    • Chapter 7: Assessing Multilingual Multicultural Teachers' Communication Styles
  • Section 3: Global Projects Around the World: Digital and World Savvy Curriculum
    • Chapter 8: Learning Content Creation in the Field
    • Chapter 9: The Shluvim Social-Professional Network
    • Chapter 10: Promoting Global Competencies in India
    • Chapter 11: The Psychological Effects of Violence-Related Information From the Media
  • Section 4: Theory to Practice for the Digital Age: Current Research and Transdisciplinary Approaches
    • Chapter 12: Learning to Unlearn
    • Chapter 13: Teaching Undergraduate Finance via a Digital Literacy Platform
    • Chapter 14: A Trans*+ Media Literacy Framework for Navigating the Dynamically Shifting Terrain of Gender in Media
    • Chapter 15: Teaching Digital and Media Literacy as Cross-Cultural Communication
    • Chapter 16: A Counterpoint on American Education and Media
  • Appendix
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика