Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Dastyar, Vorya. Dictionary of education and assessment in translation and interpreting studies (TIS) / by Vorya Dastyar. — 1 online resource (332 p.) — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/1947795.pdf>.Дата создания записи: 29.12.2018 Тематика: Translating and interpreting — Dictionaries.; Translators — Training of.; Translators — Rating of.; FOREIGN LANGUAGE STUDY / Multi-Language Phrasebooks.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Alphabets & Writing Systems.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Grammar & Punctuation.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Readers.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Spelling. Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
This book is the first and only dictionary on education and assessment in the context of translator and interpreter training. It offers the reader in-depth and up-to-date knowledge regarding key issues of the education and assessment of translators and interpreters, including how best to train translators and interpreters and how best to assess their performance in pedagogical settings. It contains key terms defined and discussed with a broad focus, and arranged alphabetically. It will serve as a valuable resource for academic researchers, educators, and assessors in translation and interpreti.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все |
![]() ![]() ![]() |
||||
Интернет | Читатели |
![]() ![]() |
||||
![]() |
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Dedication
- Table of Contents
- Acknowledgements
- Introduction
- Entries
- Bibliography
Статистика использования
|
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |