Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in business strategy and competitive advantage.
Linking cultural dimensions and CSR communication: emerging research and opportunities / Maria Palazzo. — 1 online resource (xxiii, 169 pages). — (Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/1984360.pdf>.

Дата создания записи: 17.12.2018

Тематика: Social responsibility of business.; Corporate image.; Web sites.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior; Corporate image.; Social responsibility of business.; Web sites.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book proposes an extension of existing studies that explore the link between CSR and cultural dimensions and demonstrate that cultural dimensions and CSR communication are independent on corporate websites. It also offers guidelines to implement culturally congruent websites and to measure the degree of cultural adaptation"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Foreword
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Mapping the Field
  • Chapter 2: Emerging Trends in Business Ethics, Corporate Social Responsibility, and Sustainability
  • Chapter 3: Emerging Trends in Stakeholder Engagement and Corporate Social Responsibility Communication
  • Chapter 4: Bridging Cultural Dimensions and Corporate Social Responsibility Communication
  • Chapter 5: Extending the Field
  • Chapter 6: The Independency of Corporate Social Responsibility Communication From Cultural Dimensions on Corporate Websites
  • Related Readings
  • About the Author
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 1
Подробная статистика