Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Mattson, Craig E.,. Rethinking communication in social business: how re-modeling communication keeps companies both social and entrepreneurial / Craig E. Mattson. — 1 online resource. — (Lexington studies in contemporary rhetoric). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2029664.pdf>.Дата создания записи: 04.06.2018 Тематика: Communication in organizations.; Social responsibility of business.; Problem solving.; Communication in organizations.; Problem solving.; Social responsibility of business.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Half Title
- Series
- Title
- Copyright
- Contents
- Acknowledgments
- Introduction
- 1 How to Tell the Company Story (To Share Its Mode)
- 2 How to Raise Awareness (To Create Attendance)
- 3 How to Address Complex Audiences (To Speed Circulation)
- 4 How to Give a Gift (To Make a Public)
- Epilogue
- Bibliography
- Index
- About the Author
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |