Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Social media for communication and instruction in academic libraries / Jennifer Joe and Elisabeth Knight, editors. — 1 online resource (27 PDFs (xxi, 319 pages)) — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2084187.pdf>.Дата создания записи: 14.03.2019 Тематика: Online social networks — Library applications.; Social media in education.; Academic libraries — Marketing.; Web applications in libraries.; Libraries and the Internet.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Library & Information Science / General Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book examines using social media in academic libraries and in instruction, with special emphasis on assessment and evidence-based practiced. It also looks at the importance of social media in all facets of library marketing and instruction at the academic (post-secondary) level"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Section 1: The History of Social Media in Academic Libraries
- Chapter 1: Making Social Media More Social
- Chapter 2: Social Media and Social Networking in Digital Libraries
- Section 2: Areas of Concern in the Use of Social Media
- Chapter 3: Finding Your Voice
- Chapter 4: Diversifying Content Across Social Media Platforms
- Chapter 5: Assessing Social Media Use in Instruction and Marketing
- Chapter 6: Is Anybody Out There?
- Chapter 7: Diversity and Inclusion
- Chapter 8: Identifiable Problems in Social Media
- Chapter 9: Enhancing an Academic Library's Social Media Presence Using Peer-to-Peer Marketing
- Section 3: Further Examples of Social Media Use
- Chapter 10: “Is There Anybody There?”
- Chapter 11: Using Social Media to Enhance Information Literacy
- Chapter 12: What's Old Is Marketable
- Chapter 13: Expanding the Awareness and Use of Library Collections Through Social Media
- Chapter 14: Social Media Use in Academic Libraries
- Chapter 15: No Budget, No Barriers
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |