Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

International travel agency and tour operation management / Mohinder Chand Dhiman and Vinay Chauhan, editors. — 1 online resource. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2117114.pdf>.

Дата создания записи: 06.05.2019

Тематика: Travel agents — Management.; Tourism — Management.; Tourism — Cross-cultural studies.; Tourism.; Tourism — Management.; Travel agents — Management.; SCIENCE / Earth Sciences / Geography.; TRAVEL / Budget.; TRAVEL / Hikes & Walks.; TRAVEL / Museums, Tours, Points of Interest.; TRAVEL / Parks & Campgrounds.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines all aspects of travel agency and tour operation management as well as the latest methodologies, tools, and theories regarding tourism development and sustainability"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Building Foundations for Understanding the International Travel Agency and Tour Operation
  • Chapter 2: The Relationship Between Competitiveness-Driven Factors and Travel and Tourism Policy
  • Chapter 3: Sharing Economy and Sustainability in Tourism
  • Chapter 4: Travel Agencies and Tour Operators at KidZania
  • Chapter 5: Idiosyncratic Deals and Organizational Performance
  • Chapter 6: Role, Rules, and Regulations for Global Medical Tourism Facilitators
  • Chapter 7: Insights Into South Africa's Travel Agency Sector With Respect to Service Quality
  • Chapter 8: Online Travel Trade in India
  • Chapter 9: Online Competition in the Distribution Chain
  • Chapter 10: Strategic Analysis of the Contemporary Tour Operation Industry
  • Chapter 11: Perception of Inbound Tour Operators of India Towards Marketing Strategies of Ministry of Tourism
  • Chapter 12: Organizational Barriers to Knowledge-Sharing
  • Chapter 13: The Role of Public and Private Sector for Sustainable Tourism and Hospitality Business Development in Ethiopia
  • Chapter 14: Content Analysis of Online Visual Merchandising for Indian Online Travel Agents
  • Chapter 15: Impact of Consumer-Generated Content (CGC) on Travel-Related Decisions
  • Chapter 16: Marketing Strategies of Travel Agencies and New Technologies Used for the Marketing Strategy
  • Chapter 17: E-Marketing as a Tool to Achieve Competitiveness in Travel Trade Industry
  • Chapter 18: Sustainable Tourism Development in North India
  • Glossary
  • Compilation of References
  • Related References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 1
Подробная статистика