Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

Global managers need to communicate and connect with many different cultures. The new language of business is cultural literacy, which encompasses basic knowledge of business language, culture and the local economy.This book provides a general overview and specific examples of cultural literacy. It will provide managers with a basic understanding of the business language, culture and economy of seven countries in the G-20, including Brazil, Mexico and the US in the Americas, China and South Korea in Asia, and France and Germany in Europe.For global managers, knowing even the basics about a cou.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • TABLE OF CONTENTS
  • ACKNOWLEDGEMENTS
  • INTRODUCTION
  • THE AMERICAS BRAZIL MEXICO UNITED STATES
  • ASIA CHINA SOUTH KOREA
  • FRANCE GERMANY
  • CHAPTER EIGHT TEMPLATE FOR BASIC BUSINESS LANGUAGE TRAINING
  • PHOTO COPYRIGHT INFORMATION
  • RESOURCES AND REFERENCES

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика