Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Pennington, Robert. The Consumer Culture Theory of Brands. — Newcastle-upon-Tyne: Cambridge Scholars Publisher, 2019. — 1 online resource (179 pages) — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2241370.pdf>.Дата создания записи: 05.10.2019 Тематика: Brand loyalty.; Consumption (Economics); Brand loyalty.; Consumption (Economics) Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
Brands are components of consumer discourse. Marketers create them as devices to sell their products or services. However, once brands are marketed, they belong to consumers, because the latter confer relevance or recognition upon them. Brand viability depends upon significance to consumers and their brand use. This book explains what brands mean to consumers, and how they use brands for their own purpose of conveying that meaning to others. It illuminates not only how consumers use brands to communicate, but also how advertising has become an integral component of the cultural communication s.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все |
![]() ![]() ![]() |
||||
Интернет | Читатели |
![]() ![]() |
||||
![]() |
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Table of Contents
- Chapter One
- Chapter Two
- Chapter Three
- Chapter Four
- Chapter Five
- Chapter Six
- Chapter Seven
- Bibliography
Статистика использования
|
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |