Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Ekren, Gülay. Advanced MIS and Digital Transformation for Increased Creativity and Innovation in Business [[electronic resource].]. — Hershey: IGI Global, 2019. — 1 online resource (267 p.). — Description based upon print version of record. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2253629.pdf>.

Дата создания записи: 21.09.2019

Тематика: Information technology — Management.; Information resources management.; Business enterprises — Computer programs.; Organizational effectiveness.; Information resources management.; Information technology — Management.; Organizational effectiveness.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

As businesses undergo digital transformation, technologies will lead to greater efficiencies and change how we interact in traditional relationships among suppliers, producers, and customers, as well as between human and machine. One such technology is the introduction of management information systems (MIS) that provide a company with the coordination, control, analysis, and visualization of information by collecting from various digital environments. In today's digital age, information needs to be managed, and MIS have the ability to transfer the information obtained by computer systems to t.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Investigation of the Attitudes for Environment and Evaluation of Artificial Neural Networks
  • Chapter 2: Knowledge Management Within the Context of Organizational Innovation
  • Chapter 3: Enhancing Calculative Commitment and Customer Loyalty Through Online Relationship Marketing
  • Chapter 4: The Affective Domain of E-Commerce
  • Chapter 5: Connected Employee Platforms
  • Chapter 6: The Role of Artificial Intelligence Within the Scope of Digital Transformation in Enterprises
  • Chapter 7: The Potential and Capabilities of NoSQL Databases for ERP Systems
  • Chapter 8: An Innovative Solar Energy and Decision Support System Approach by Using IoT
  • Chapter 9: FinTech in the Saudi Context
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика